2017. augusztus 15., kedd

Hozzászólás a tanításhoz...XVIII.

Kedves Testvéreim! 


A hívő ember életében nagyon fontos a gyakorlati útmutatás, tanács....a hitbeli növekedés terén különösképpen...


A- csak- vasárnaponként templomba járó ember még azt sem tudja, hogy mit nem tud..
Minden olvasó nevében hálásan köszönöm a munkát Nektek! és a Mindenható Atyának, Aki ezt lehetővé tette Számotokra!


A Teremtő Isten! és az Ő Egyszülött Fia, az Úr Jézus Krisztus! és a minden igazságra elvivő Szentlélek legyen Veletek! Ámen.

Esther.



Kedves Esther!

Örültünk levelednek! Egyúttal jót mosolyogtunk és szomorkodtunk ezen a sorodon: „A- csak- vasárnaponként templomba járó ember még azt sem tudja, hogy mit nem tud.” Ilyen egyszerű tömörséggel megfogalmazni még idáig ezt nem hallottuk.

Küldtünk neked egy hosszabb „eszmefuttatást” e világ urával kapcsolatosan. Megkaptad? Tisztán látod mostmár ezt a kérdést? Pár hét elteltével ez a téma megjelenik majd tanítás formájában is. Biztos felismered majd! A te kérdésed adta az alapot, hogy erről írjunk!

Szeretettel: a Szerk.


Kedves Testvéreim!

Az Úr Jézus Krisztus szeretetével üdvözöllek benneteket! Tetszett a Szentléleknek, hogy egy újabb tanításotokhoz szóljak hozzá! A 29. sz. tanításotok. Növekedjetek a hitben címet viselte. Beszéltetek a kegyelmi ajándékokról és azok fontosságáról, kiemeltétek a hitet, mint kegyelmi ajándékot. Urunk szeretete arra indított, hogy e kegyelmi ajándékról és a Hozzá kapcsolódó IGAZSÁGRÓL picit részletesebben szóljak a Szentlélek által ihletett igei kinyilatkoztatásokon keresztül!

"Monda azért néki Pilátus: Király vagy-é hát te csakugyan? Felele Jézus: Te mondod, hogy én király vagyok. Én azért születem, és azért jöttem e világra, hogy bizonyságot tegyek az IGAZSÁGRÓL. Mindaz, aki az IGAZSÁGBÓL VALÓ, hallgat az én szómra. Monda néki Pilátus: MICSODA AZ IGAZSÁG?' Jn. 18:37-38

'Én vagyok az ÚT, az IGAZSÁG és az ÉLET; senki sem mehet az Atyához, HANEMHA ÉN ÁLTALAM.' Jn. 14:6

'NEM TI VÁLASZTOTTATOK ENGEM, HANEM ÉN VÁLASZTOTTALAK TITEKET, ÉS ÉN RENDELTELEK titeket, hogy ti elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és a ti gyümölcsötök megmaradjon; hogy akármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja néktek.' Jn. 15:16

'Az ÉN ATYÁM, AKI AZOKAT ADTA NÉKEM, nagyobb mindeneknél; és senki sem ragadhatja ki azokat az én Atyámnak kezéből.' ÉN ÉS AZ ATYA EGY VAGYUNK' Jn. 10:29-30

'Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: Aki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: MERT NÁLAM NÉLKŰL SEMMIT SEM CSELEKEDHETTEK.' Jn. 15:5

'Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem őket, és követnek engem:
ÉS ÉN ÖRÖK ÉLETET ADOK NÉKIK; ÉS SOHA ÖRÖKKÉ EL NEM VESZNEK, ÉS SENKI
KI NEM RAGADHATJA ŐKET AZ ÉN KEZEMBŐL.' Jn. 10:27-28


'Monda néki Jézus: ÉN VAGYOK A FELTÁMADÁS ÉS AZ ÉLET: AKI HISZ ÉN BENNEM, HA MEGHAL IS, ÉL; ÉS AKI CSAK ÉL ÉS HISZ ÉN BENNEM, SOHA MEG NEM HAL.
HISZED-É EZT?' Jn. 11:25-26


'Szenteld meg őket a te igazságoddal: A te igéd IGAZSÁG.' Jn. 17:17

Kedves Testvéreim, ezek lehetek volna Jézus szavai, melyeket válaszként adhatott volna Pilátus kérdésére az IGAZSÁGRÓL, AZ ÜDVÖZÍTŐ IGAZSÁGRÓL!

Isten kegyelmi ajándéka a Hit, Isten szuverén hatalmában áll, s egyetlen elkárhozó sem részesülhet belőle!

'Mert Mózesnek ezt mondja: Könyörülök azon, akin könyörülök, és kegyelmezek annak, akinek kegyelmezek. Annakokáért tehát nem azé, aki akarja, sem nem azé, aki fut, HANEM A KÖNYÖRÜLŐ ISTENÉ.' Róma. 9:15-16

'Mert néktek lett az ígéret és a ti gyermekeiteknek, és mindazoknak, kik messze vannak, VALAKIKET CSAK ELHÍV MAGÁNAK AZ ÚR, a mi Istenünk' Apcs. 2:39

Nincs megtérés és újjászületés Isten előzetes elhívása, választása nélkül, mely a hit kegyelmi ajándékában nyilvánul meg! 'Akiket ELEVE ELRENDELT, AZOKAT EL IS HIVTA; ÉS AKIKET ELHÍVOTT, AZOKAT MEG IS IGAZÍTOTTA; AKIKET PEDIG MEGIGAZÍTOTT, AZOKAT MEG IS DICSŐÍTETTE' Róma 8:30

'Végezetül imádkozzatok értünk atyámfiai, hogy az Úrnak beszéde terjedjen és dicsőíttessék, amiként ti köztetek is. És hogy meneküljünk meg az alkalmatlan és gonosz emberektől. MERT NEM MINDENKIÉ A HIT!' 2Thess. 3:1-2

Az Úr Jézus Krisztus áldjon mindnyájatokat!

Szeretettel:

Csaba


Szeretett Csaba testvérünk az Úr Jézus Krisztusban!


Azért is imádkozunk majd, hogy minél többször indítson téged a Szentlélek levélírásra. Egyszer mi is küldünk majd neked egy írást az IGAZSÁGRÓL. Ez azért is lesz érdekes, mert éppen abból az Igehelyből indultunk ki, ahol Jézust kérdezi Pilátus az igazságról. Igaz, hogy ez az anyagunk már vagy húsz évvel ezelőtti, de megpróbáljuk előkeresni és valahogy begépelni, mivel úgy emlékszem az még talán kézírással készült.

Most tesszük fel a Hit és cselekedet tanításunkat, ha van időd írj róla véleményt!

Szeretettel: a Szerk.

Folytatás holnap

Isten áldása legyen az áhítatok olvasóin




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek kedves látogatóm, érezd magad jól, és tanulj és épülj az olvasottakból: Jézus szeret téged!